Bc. Daniel Dvořák
Master's thesis
Tvorba marketingové strategie pro podnik
Creation of marketing strategy for company
Abstract:
Práce je zaměřena na návrh marketingové strategie stavební firmy. Na základě analýzy SWOT, GE a marketingového mixu, bude proveden návrh nové strategie. Primárním cílem navržené strategie bude vymezení pozice stavební firmy střední velikosti na současném trhu stavebních prací.Abstract:
The thesis is aimed at the suggestion of a marketing strategy of a building company. The suggestion of the new strategy will be based on the SWOT analysis, the GE analysis and the marketing mix. The principal aim of the suggested strategy will be the definition of the position of the medium-sized building company on the current market of building works.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/i4vps/
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2015
- Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Reader: Ing. Jan Čížek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty nákupního chování spotřebitele
Denisa Vomáčková -
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza výrobkového portfolia podniku pomocí matic GE a BCG
Daniela Bažantová -
Návrh na rozvoj produktového portfolia (pomocí matic BCG a GE)
Radim Valchář -
Rozhodnutí o rozvoji výrobkového portfolia (matice, BCG a GE)
Veronika Koželuhová