Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby – Adriana SKULINOVÁ
Adriana SKULINOVÁ
Bakalářská práce
Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby
Reading Literacy in the Context of Today
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o čtenářské gramotnosti v kontextu dnešní doby. V teoretické části se zabývá vysvětlením základních pojmů, které se zabývají touto problematikou, mezi něž patří gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a její rozvíjení. V praktické části se zaměřuje na popis a porovnání výsledků šetření PIRLS a PISA v České republice a v Polsku. Dále se zabývá popisem a srovnáním …víceAbstract:
This thesis deals with reading literacy in the context of today. The theoretical part includes explanation of basic concepts that deal with this issue which includes literacy, functional literacy, reading literacy and its development. The practical part is focused on the description and comparison of the results of PIRLS and PISA survey in the Czech Republic and Poland. It also deals with the description …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Zveřejnit od: 8. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Bc. Martina Rozsypalová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SKULINOVÁ, Adriana. Čtenářská gramotnost v kontextu dnešní doby. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika - Výchova ke zdraví se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Eva TAKÁCSOVÁ -
Čtenářská gramotnost jako součást funkční gramotnosti
Lucie MANOVÁ -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová -
Čtenářská gramotnost žáků primární školy v návaznosti na aktuální kurikulum
Kateřina Studená -
Čtenářská gramotnost v páté třídě.
Petr PĚNIČKA -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie
Sára ČERNÁ -
Čtenářská gramotnost ve výuce chemie na střední škole
Lucie Kopicová -
Čtenářská gramotnost v podmínkách aprobačních předmětů studenta
Štěpán Dolejší