Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy – Bc. Nikol RUSNOKOVÁ
Bc. Nikol RUSNOKOVÁ
Master's thesis
Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy
Modern Method of Teaching Mathematics for the 7th Grade of Elementary School
Abstract:
Diplomová práce se zabývá moderními formami výuky matematiky pro 7. třídu základní školy. V úvodní části vysvětluji rozdíl mezi transmisivním a konstruktivistickým pojetím výuky. Dále se zabývám aktivizujícími výukovými metodami a jejich rozdělením a použitím těchto metod a informačních technologií při výuce. V další části charakterizuji obsah učiva matematiky v 7. ročníku základní školy. K jednotlivým …moreAbstract:
The thesis deals with modern forms of teaching mathematics for the 7th grade of primary school. In the introductory part I explain the difference between the transmissive and constructivist conceptions of teaching. Then I discuss activating teaching methods and their distribution and the use of these methods and information technology in teaching. In the next section, I characterize the content of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jitka Hodaňová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RUSNOKOVÁ, Nikol. Moderní forma výuky matematiky pro 7. třídu základní školy. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching Mathematics for Lower Secondary Schools / UMma-UDĚJmi
Theses on a related topic
-
Didaktické ztvárnění učiva v konstruktivistickém pojetí výuky na 1. stupni ZŠ
Iva Etflaiš Havlová -
Žákovo pojetí vybraných pojmů tematického celku živočichové
Michaela Kuklová -
Použití eduScrum® v předmětu Informační a komunikační technologie
Marek Březina -
Metody a organizační formy prvopočátečního čtení na základních školách
Kateřina Svobodová -
Metody výuky na střední škole v době koronavirové krize a jejich využití v budoucnu
Jan Pěkný -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Alternativní metody výuky geografie
Anna Auermüllerová -
Srovnání tradiční metody a metody Hejného ve výuce matematiky na ZŠ
Hana KNAPKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights