Bc. Kristian POLICHRONOV
absolventská práce studenta CŽV
Multimediální studio ve výuce
Multimedia studio in education
Abstract:
Závěrečná práce se zaměřuje na seznámení a použití multimediálního studia ve výuce na druhém stupni základní školy. V rámci teoretické části práce se vymezují pojmy a části multimediálního studia. Dále se práce zaměřuje na popis techniky potřebné pro sestavení multimediálního studia s důrazem na definování parametrů a potřeb uživatelů. V prakticky orientované části práce je zpracována metodika pro …moreAbstract:
The final thesis focuses on the familiarization and use of multimedia studies in teaching at the lower-secondary school. Within the theoretical part of the work, concepts and parts of multimedia study are defined. Furthermore, the work focuses on the description of the technique required for the construction of a multimedia studio with an emphasis on defining the parameters and needs of users. In the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 8. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 24. 8. 2023
- Supervisor: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
POLICHRONOV, Kristian. Multimediální studio ve výuce. Ostrava, 2023. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / field:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Theses on a related topic
-
Tvorba multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků
Magdaléna ZÁVODNÁ -
Tvorba multimediálních výukových textů určených k výuce předmětu Aplikace CAM
Vítězslav ŠODEK -
Tvorba digitálních učebních materiálů pro mateřské školy na téma čtyři roční období
Kateřina NEVŘIVÁ -
Tvorba a zpracování digitálního videa
Jiří Hofrichter -
Tvorba a zpracování digitální fotografie
Izabela OUJEZDSKÁ -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
Johana Schovánková