Multimediální studio ve výuce – Bc. Kristian POLICHRONOV
Bc. Kristian POLICHRONOV
absolventská práce studenta CŽV
Multimediální studio ve výuce
Multimedia studio in education
Anotácia:
Závěrečná práce se zaměřuje na seznámení a použití multimediálního studia ve výuce na druhém stupni základní školy. V rámci teoretické části práce se vymezují pojmy a části multimediálního studia. Dále se práce zaměřuje na popis techniky potřebné pro sestavení multimediálního studia s důrazem na definování parametrů a potřeb uživatelů. V prakticky orientované části práce je zpracována metodika pro …viacAbstract:
The final thesis focuses on the familiarization and use of multimedia studies in teaching at the lower-secondary school. Within the theoretical part of the work, concepts and parts of multimedia study are defined. Furthermore, the work focuses on the description of the technique required for the construction of a multimedia studio with an emphasis on defining the parameters and needs of users. In the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 8. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2023
- Vedúci: PhDr. RNDr. Martin Žáček, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POLICHRONOV, Kristian. Multimediální studio ve výuce. Ostrava, 2023. závěrečná práce (neudělen). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of Scienceceloživotní / odbor:
Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností / Koordinace v oblasti ICT - studium k výkonu specializovaných činností
Práce na příbuzné téma
-
Tvorba multimediálního objektu pro podporu rozvoje digitální gramotnosti žáků
Magdaléna ZÁVODNÁ -
Tvorba multimediálních výukových textů určených k výuce předmětu Aplikace CAM
Vítězslav ŠODEK -
Tvorba digitálních učebních materiálů pro mateřské školy na téma čtyři roční období
Kateřina NEVŘIVÁ -
Tvorba a zpracování digitálního videa
Jiří Hofrichter -
Tvorba a zpracování digitální fotografie
Izabela OUJEZDSKÁ -
Rozvoj kompetence digitální ve vzdělávací oblasti Informatika
Robert STRAKOŠ -
Metodika 3A při analýze spolupráce ve výuce čtení a psaní ve 2. ročníku ZŠ
Klára Zatloukalová -
Metodika výuky čtení ve třídě pro žáky s poruchami autistického spektra
Johana Schovánková