Zobrazování zvolené subkultury v marketingových komunikátech – Bc. Lenka Vimpelová
Bc. Lenka Vimpelová
Bakalářská práce
Zobrazování zvolené subkultury v marketingových komunikátech
Displaying of selected subculture in marketing communiqué
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Zobrazování zvolené subkultury v marketingových komunikátech. Teoretická část obsahuje rozdíl mezi kulturou a subkulturou, dále druhy subkultur, formy oslovení ze strany marketingu, kde jsem uvedla základy marketingu, marketingovou strategii a formu oslovení zákazníků. Čtvrtá kapitola v teoretické části se nazývá Nové trendy v marketingové komunikaci. Tato kapitola se …víceAbstract:
The topic of my thesis is Displaying of the selected subculture in the marketing communiqué. The theoretical part contains the difference between culture and subculture, as well as types of subcultures, form approaches from marketing, where I introduced the basics of marketing, marketing strategy and form of addressing customers´. The fourth chapter of the theoretical part is called New trends in marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pw1fa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Reklama jako obraz kultury
Alena Povolná -
Reklama jako obraz kultury
Ondřej Novák -
Reklama jako obraz kultury
Khrystyna Beregova -
Reklama jako obraz kultury
Uliana Baliasnikova -
Commercialization of Black Culture
Gabriela Kamenská -
Vliv osobnosti manažera na úroveň firemní kultury ve společnosti Reklama KUBÍČEK, s.r.o.
Iveta Bartóková -
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
Laetitia Barre -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková