Bc. Lenka Vimpelová

Bakalářská práce

Zobrazování zvolené subkultury v marketingových komunikátech

Displaying of selected subculture in marketing communiqué
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Zobrazování zvolené subkultury v marketingových komunikátech. Teoretická část obsahuje rozdíl mezi kulturou a subkulturou, dále druhy subkultur, formy oslovení ze strany marketingu, kde jsem uvedla základy marketingu, marketingovou strategii a formu oslovení zákazníků. Čtvrtá kapitola v teoretické části se nazývá Nové trendy v marketingové komunikaci. Tato kapitola se …více
Abstract:
The topic of my thesis is Displaying of the selected subculture in the marketing communiqué. The theoretical part contains the difference between culture and subculture, as well as types of subcultures, form approaches from marketing, where I introduced the basics of marketing, marketing strategy and form of addressing customers´. The fourth chapter of the theoretical part is called New trends in marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace