Návrh marketingové komunikace pro společnost na trhu alkoholických nápojů – Miloš Nalevajka
Miloš Nalevajka
Bakalářská práce
Návrh marketingové komunikace pro společnost na trhu alkoholických nápojů
Marketing Communication Design for a Company on the Alcohol Drinks Market
Anotace:
Práce pojednávala o marketingové komunikaci společnosti Víno&Destiláty. Jejím cílem bylo pomocí marketingového výzkumu analyzovat současnou marketingovou komunikaci, vyhodnotit ji a navrhnout vhodná doporučení ke zvýšení efektivity. Hlavním účelem zkoumání a analyzování současné marketingové komunikace společnosti Víno&Destiláty bylo nalézt nedostatky v její komunikaci vůči současným a budoucím zákazníkům …víceAbstract:
Labour dealt with the marketing communications company Vino&Destilaty. Its aim through marketing research was to analyze the current marketing communication, evaluate it and propose suitable recommendations to increase efficiency. The main purpose of exploring and analyzing current marketing communications Vino&Destilaty has been found shortcomings in its communication to existing and future customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112995
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2016
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Jana Valečková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NALEVAJKA, Miloš. \textit{Návrh marketingové komunikace pro společnost na trhu alkoholických nápojů}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/jhh00a/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace při vstupu firmy Inter Cars Group na nový trh - Itálie
Michal Tošovský -
Marketingová komunikace podniku vstupujícího na trh
Kristýna Hejduková