Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák - rodič – Milena GÁRSKÁ
Milena GÁRSKÁ
Bakalářská práce
Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák - rodič
How to handle behavior in the relationship teacher - student - parent
Anotace:
V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy moc, autorita, kázeň a kázeň ve školním prostředí. Dále jsou popsány příčiny a projevy nekázně, postupy k jejich eliminaci a preventivní opatření. Poslední část je věnována spolupráci rodiny se školou a vzájemné komunikaci, v rámci které jsou popsány překážky a postupy k její úspěšné realizaci. Praktická část vyhodnocuje názory žáků, učitelů a rodičů …víceAbstract:
In the theoretical part, the terms such as power, authority, discipline and discipline in a school environment are defined. Then the main causes and signs of indiscipline are described together with strategies leading to their elimination and preventive measures. The last part is devoted to cooperation between the school and family and their mutual communication within which difficulties and techniques …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Štefan Chudý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GÁRSKÁ, Milena. Zvládání kázně ve vztahu učitel - žák - rodič. Olomouc, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Mediace ve školním prostředí při řešení konfliktů mezi žáky
Tereza Němcová -
Role sociálního pedagoga při řešení sociopatologických jevů ve školním prostředí
Lukáš STIBOR -
Možnosti řešení projevu školní nekázně z pohledu žáků základních škol
Nikola PROCHOVÁ -
Specifika školního vzdělávání dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí
Eliška Blažková -
Adaptace dítěte a jeho rodiny na školní a sociální prostředí po řešení problému šikany
Lucie LÍKAŘOVÁ -
Výchovné problémy žáků ve školní družině a možnosti jejich řešení pohledem vychovatelů
Martina Nedbalová -
Etická výchova na 1. stupni základní školy z pohledu učitelů, rodičů a žáků
Bohdana Ondrová -
Environmentální výchova v MŠ pohledem rodičů, studentů a učitelů.
Tereza FENCLOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jhh62x jhh62x/2
20. 4. 2016