Analýza Strany zelených u příležitosti voleb do PSP ČR v roce 2013 – Bc. Marek Janoušek
Bc. Marek Janoušek
Master's thesis
Analýza Strany zelených u příležitosti voleb do PSP ČR v roce 2013
Analysis of the Green Party on the occasion of the elections to the Chamber of Deputies in 2013
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na způsob, jakým vedla Strana zelených předvolební kampaň před volbami do PSP ČR v roce 2013. Zabývá se důvody, proč strana ve volbách neuspěla a nepřesáhla minimální pětiprocentní klauzuli. Součástí práce je také srovnání české Strany zelených s jinými, ekologicky orientovanými politickými stranami.Abstract:
This thesis focus on Green Party in election campaign before the elections to the Chamber of Deputies in 2013. It deals with the reasons why the party failed in the election and did not exceed five percent minimum clause. The work also compared the Czech Green Party with other environmentally oriented political parties.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hmefh/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Jan Hrubeš, Ph.D.
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Politický marketing České pirátské strany v roce 2021
Kůsová Kůsová -
Politický marketing ODS
Petr Košťál -
Politický marketing
Lukáš Jíra -
Politický marketing strany Most-Híd: Porovnanie politického marketingu strany v parlamentných voľbách v rokoch 2010 a 2012
Judita Balázsyová -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Politický marketing ANO 2011 v roce 2021
Adam Krutský -
Politický marketing strany TOP 09
Tomáš Kühnl -
Politický marketing a právo
Libor Erdinger