Miroslav Nováček

Bachelor's thesis

Moderní marketingová komunikace podniku

Modern Marketing Communication of the Company
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá marketing ve vysoké dynamice současného podnikatelského prostředí, zdůrazňuje význam inovací a efektivity v marketingové komunikaci pro udržení konkurenceschopnosti. V této turbulentní době je důležité pochopit, jak správně využívat marketingové nástroje a přístupy. Cílem práce je navrhnout inovativní marketingovou komunikaci pro vybraný podnik. Tento cíl práce je naplněn …more
Abstract:
This bachelor thesis explores marketing in the highly dynamic contemporary business environment, highlighting the importance of innovation and effectiveness in marketing communication to maintain competitiveness. In these turbulent times it is important to understand how to use marketing tools and approaches correctly. The aim of this paper is to construct a marketing communication design that innovates …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 6. 2024
  • Supervisor: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní