Miroslav Nováček

Bakalářská práce

Moderní marketingová komunikace podniku

Modern Marketing Communication of the Company
Anotace:
Tato bakalářská práce zkoumá marketing ve vysoké dynamice současného podnikatelského prostředí, zdůrazňuje význam inovací a efektivity v marketingové komunikaci pro udržení konkurenceschopnosti. V této turbulentní době je důležité pochopit, jak správně využívat marketingové nástroje a přístupy. Cílem práce je navrhnout inovativní marketingovou komunikaci pro vybraný podnik. Tento cíl práce je naplněn …více
Abstract:
This bachelor thesis explores marketing in the highly dynamic contemporary business environment, highlighting the importance of innovation and effectiveness in marketing communication to maintain competitiveness. In these turbulent times it is important to understand how to use marketing tools and approaches correctly. The aim of this paper is to construct a marketing communication design that innovates …více
 

Klíčová slova

Data ekonomie komunikace marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní