Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie – Alžběta Kleinová
Alžběta Kleinová
Bakalářská práce
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá módními blogy v České republice se zaměřením na identifikaci a popis marketingových nástrojů využívaných bloggery. Teoretická část definuje teoretický základ a popisuje nejdůležitější typy marketingu související s tématem. Pozornost je zaměřena na vymezení pojmů jako módní blogger, product placement a influencer marketing. Nechybí informace o historii blogování ve světe …víceAbstract:
The topic of this bachelor thesis is fashion blogs in the Czech Republic with a focus on an identification and description of marketing tools used by bloggers. The first part of this thesis defines the theoretical knowledge and describes the most important types of marketing related to the topic. It focuses on defining terms such as fashion blogger, product placement and influencer marketing. Information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73167
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2018
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73167
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing in circular economy
Esra Kale -
Kognitivní procesy spotřebitele a rozpoznávání product placementu na sociálních sítích
Eva Ebermannová -
Využití influencer marketingu k upevnění pozice produktu na trhu
Klára Stýblová -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Kristýna Nejmanová -
Blog jako prostředek marketingové komunikace v oboru Fashion Business
Natálie Kotková -
Módní blogy jako marketingový nástroj
Marie Polanská -
Módní blogy a jejich pojetí stylového člověka
Anna Rosůlková