Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie – Kristýna Nejmanová
Kristýna Nejmanová
Bakalářská práce
Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie
Fashion blogs as a platform for marketing communications: a case study
Anotace:
Cílem bakalářské práce je na vybraných konkrétních případech módních blogů identifikovat a popsat marketingové nástroje, které na nich lze najít a které jsou používány v rámci české módní blogosféry. Teoretická část obsahuje informace o hlavních typech marketingu, které s tématem souvisí. Pozornost je zaměřena především na influencer marketing a product placement. Dále jsou uvedeny informace o blozích …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to identify and describe the marketing tools that can be found on the selected Czech fashion blogs. The theoretical part contains description of the main types of marketing tools usually employed in online environment. Attention is focused mainly on influencer marketing and product placement. Furthermore, information about blogs, social media and the Czech blogosphere …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69130
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: Michal Šimůnek
- Oponent: Tomáš Kincl
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NEJMANOVÁ, Kristýna. \textit{Módní blogy jako platforma pro marketingovou komunikaci: případová studie} [online].
Praha, 2016 [cit. 2021-03-07]. Dostupné z: <https://theses.cz/id/h5011a/>.
Bakalářská práce.
Vysoká škola ekonomická v Praze.
Vedoucí práce Michal Šimůnek.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69130
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behaviour and their Impact on Marketing Management
Karina Zaripova -
Influencer marketing v prostředí Instagramu a jeho vliv na spotřební chování dětí ve věku 12–15 let
Michaela Vejsadová -
Influencer marketing v perspektivě kritických přístupů ke spotřební kultuře
Natálie Jarošová -
Consumer behavior of the middle class
Oleh Kostyuk -
Spotřební chování současné mladé generace
Tereza Šmolíková -
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Michael Šreiber -
Spotřební chování v současném hotelnictví
Vít Vlasák -
Influenceři jako referenční skupina a jejich vliv na spotřební chování
Lucie Želenská