Možnosti expanze značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh – Elizaveta Ovcharenko
Elizaveta Ovcharenko
Diplomová práce
Možnosti expanze značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh
Possibilities of expansion of the JOSEFINA BAKOŠOVÁ brand to the Berlin market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá možnostmi expanze české udržitelné módní značky JOSEFINA BAKOŠOVÁ na berlínský trh. Teoretická část prezentuje témata, která jsou relevantní pro chápání problematiky práce. Věnuje se prezentaci fast fashion, slow fashion a také vysvětlení nezbytné terminologie. Následuje rozbor marketingových nástrojů a teorií spojených s procesem expanze módní značky do zahraničí. V praktické …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the possibilities of expansion of the Czech sustainable fashion brand JOSEFINA BAKOŠOVÁ to the Berlin market. The theoretical part presents topics that are relevant to understanding the issues of the work. It presents fast fashion, slow fashion, and explains other necessary terminology. The following step is an analysis of marketing tools and theories associated with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/80258
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mario Kubaš
- Oponent: Barbara Hucková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/80258
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Arts Management
Práce na příbuzné téma
-
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Marketingová strategie pro obchod s použitým textilním zbožím na českém trhu
Kateřina Štěrbová -
Marketingová strategie udržitelné módy obchodu FRESHLABELS
Hai Yen Chuová -
Udržitelná marketingová strategie společnosti Havlíkova přírodní apotéka
Julie Babjáková -
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
Helena Fabini -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová -
Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
Kirill Shabalkin -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář