Vlasta PROKEŠOVÁ

Master's thesis

Vývoj politických kampaní po roce 1989 se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013.

The Development of the political campaigns after 1989 focusing on election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2010 and 2013.
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu využití nástrojů politického marketingu politickými stranami ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013. V teoretické části práce jsou představeny koncepty politického marketingu, praktická část se zabývá analýzou předvolebních kampaní. Cílem práce je analýza jednotlivých nástrojů politické komunikace, nástrojů politického …more
Abstract:
The following diploma thesis deals with the analysis of how political parties during the elections to Chamber of Deputies of Parliament of Czech Republic between 2010 and 2013 use the instruments of political marketing. In the theoretical part concepts of political marketing are introduced, the practical part analyses preselection campaign. The goal of the submitted diploma thesis is the analysis of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Pavel Maškarinec, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PROKEŠOVÁ, Vlasta. Vývoj politických kampaní po roce 1989 se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013.. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta