Vlasta PROKEŠOVÁ

Diplomová práce

Vývoj politických kampaní po roce 1989 se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013.

The Development of the political campaigns after 1989 focusing on election to the Chamber of Deputies of the Parliament of the Czech Republic in 2010 and 2013.
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu využití nástrojů politického marketingu politickými stranami ve volbách do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013. V teoretické části práce jsou představeny koncepty politického marketingu, praktická část se zabývá analýzou předvolebních kampaní. Cílem práce je analýza jednotlivých nástrojů politické komunikace, nástrojů politického …více
Abstract:
The following diploma thesis deals with the analysis of how political parties during the elections to Chamber of Deputies of Parliament of Czech Republic between 2010 and 2013 use the instruments of political marketing. In the theoretical part concepts of political marketing are introduced, the practical part analyses preselection campaign. The goal of the submitted diploma thesis is the analysis of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Pavel Maškarinec, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PROKEŠOVÁ, Vlasta. Vývoj politických kampaní po roce 1989 se zaměřením na volby do Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky v letech 2010 a 2013.. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta