Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů – Milada Jurošková
Milada Jurošková
Master's thesis
Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů
The Impact of Brand and Country of Origin on Consumer’s Clothes Purchasing Decision
Abstract:
Tato diplomová práce zkoumá vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů. Cílem práce je zjištění, zda jsou spotřebitelé ovlivňováni značkou oblečení a zemí původu značky. Mezi další cíle patří zjištění jiných faktorů, které spotřebitele ovlivňují při nákupu oblečení. Výzkumnou metodou práce bylo dotazníkové šetření distribuované online na sociálních sítích.Abstract:
This master thesis is focused on the analysis of the impact of brand and country of origin on consumer’s clothes purchasing decision. The aim of the thesis is to find out if brand and country of origin can affect consumers when buying clothes. The goals also include identifying other factors that may influence consumers when buyin clothes. The chosen research method is a questionnaire which was distributed …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/146443
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2022
- Supervisor: Šárka Velčovská
- Reader: Monika Motyčková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JUROŠKOVÁ, Milada. \textit{Vliv značky a země původu na rozhodování spotřebitele při nákupu oděvů}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2022. Available from: https://theses.cz/id/jimhj1/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Petr Motalík -
Menu engineering - faktory ovlivňující rozhodnutí zákazníka
David Vála -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Faktory, které ovlivňují nákupní chování při koupi roušek a respirátorů
Sára KULHÁNKOVÁ -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Kupní rozhodovací proces zákazníků kupující prémiové vozidlo
Tomáš Jarolím -
Kupní rozhodovací proces na trhu ručního nářadí
Kateřina Suková