Martin Hubka

Bachelor's thesis

Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci

Support for the sale of organic food in the retail chain
Abstract:
Většina retailingových společností nevěnuje podpoře prodeje biopotravin svoji pozornost. Cílem autora je nejen vysvětlit pojmy jako jsou biopotraviny, ekologické zemědělství a odlišnosti od konvenčních potravin, ale také zkombinovat je s pracovními hypotézami podpory prodeje a připravit v praktické části souhrn doporučení, jak toho dosáhnout krok za krokem. Ze získaných informací a vlastního srovnání …more
Abstract:
Most retailers do not pay enough attention to the promotion of organic food sales, which organic food rightly deserves. The aim of the author is not only to explain terms such as organic food, organic farming and differences from conventional food, but also to combine them with working hypotheses of sales promotion and to prepare in the practical part a summary of recommendations how to achieve this …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2020
  • Supervisor: Dana Zadražilová
  • Reader: Václav Zadražil

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79282