Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci – Martin Hubka
Martin Hubka
Bachelor's thesis
Podpora prodeje biopotravin v retailingovém řetězci
Support for the sale of organic food in the retail chain
Abstract:
Většina retailingových společností nevěnuje podpoře prodeje biopotravin svoji pozornost. Cílem autora je nejen vysvětlit pojmy jako jsou biopotraviny, ekologické zemědělství a odlišnosti od konvenčních potravin, ale také zkombinovat je s pracovními hypotézami podpory prodeje a připravit v praktické části souhrn doporučení, jak toho dosáhnout krok za krokem. Ze získaných informací a vlastního srovnání …moreAbstract:
Most retailers do not pay enough attention to the promotion of organic food sales, which organic food rightly deserves. The aim of the author is not only to explain terms such as organic food, organic farming and differences from conventional food, but also to combine them with working hypotheses of sales promotion and to prepare in the practical part a summary of recommendations how to achieve this …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79282
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2020
- Supervisor: Dana Zadražilová
- Reader: Václav Zadražil
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79282
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Theses on a related topic
-
Ekologické zemědělství na Tišnovsku a okolí
Michaela Antlová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Radka Kmochová -
Produktová nabídka turistické oblasti Opavské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Kateřina Prasková -
Produktová nabídka turistické oblasti Poodří - Moravské Kravařsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Sabina Králová -
Produktová nabídka turistické oblasti Beskydy-Valašsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Jana Stachovcová -
Produktová nabídka turistické oblasti Těšínské Slezsko, její vznik, prodej a podpora prodeje
Zuzana Górecká -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Markéta Foltová -
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Michaela Franková