Ing. Pavla Lišková

Master's thesis

Personální marketing konkrétního podniku

Personnel marketing in a particular company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analyzovat strategii personálního marketingu a jeho funkčnosti v konkrétním podniku a navrhnout doporučení pro možné změny s ohledem na zlepšení zaměstnavatelské pověsti podniku. V teoretické části nastudováním odborné literatury zpracuji problematiku personálního marketingu se zaměřením na personální činnost získávání zaměstnanců, kterou společnost může ovlivňovat své jméno …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse strategy of personnel marketing and its functionality in a particular company and suggest recommendation for changes with respect to improvement of employer's reputation. In the theoretical part there will be utilized, by preparation of technical literature, the issue of personnel marketing, focusing the personnel activity of recruitment, by which the company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 11. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 12. 2010
  • Supervisor: Ing. Ivana Jašková, Ph.D.
  • Reader: Ing. Boris Janča

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta