Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s. – Monika Vydrová
Monika Vydrová
Bakalářská práce
Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.
Market Research for the Introduction of a New Product of the Company mmcité+, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh, analýzu prostředí, analýzu konkurence, marketingový mix a metodiku provádění marketingového výzkumu. V praktické části bude …víceAbstract:
The aim of this thesis is to deal with market research with focus on introducing a brand new product of mmcité+ a.s company. Thesis is consisting of two parts the theoretical and practical one. The theoretical part is focused on primary sources considering introduction of new product to the market, analysis of environment, competitive forces analysis, marketing mix and methodics of marketing research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Vydrová, Monika. Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Marketingový výzkum podmínek nezbytných pro vytvoření školícího centra miniinvazivní operace páteře v České Republice
Jiří Vykydal -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v podmínkách rodinné stavební firmy
Martin Cílek -
Marketingový plán pro zvýšení konkurenceschopnosti vybrané firmy
Jan Záruba -
Marketingový výzkum
Eva Pešlová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok