Monika Vydrová

Bakalářská práce

Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.

Market Research for the Introduction of a New Product of the Company mmcité+, a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat průzkumem trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+ a.s. Bakalářská práce se bude skládat ze dvou částí, a to, části teoretické a praktické. Teoretická část bude zaměřená na teoretické podklady týkající se zavádění nového produktu na trh, analýzu prostředí, analýzu konkurence, marketingový mix a metodiku provádění marketingového výzkumu. V praktické části bude …více
Abstract:
The aim of this thesis is to deal with market research with focus on introducing a brand new product of mmcité+ a.s company. Thesis is consisting of two parts the theoretical and practical one. The theoretical part is focused on primary sources considering introduction of new product to the market, analysis of environment, competitive forces analysis, marketing mix and methodics of marketing research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Vydrová, Monika. Průzkum trhu pro zavedení nového produktu firmy mmcité+, a.s.. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing