Marketingové a komunikační strategie olympiády 2014 v Sochi – Anna Sokolova
Anna Sokolova
Diplomová práce
Marketingové a komunikační strategie olympiády 2014 v Sochi
Marketing and communication strategy of Olympic games in Sochi
Anotace:
Diplomová práce se zabývá jednotlivými formami komunikace zimní olympiády v Soči, která proběhla v období od 7. do 23. února 2014. Tuto olympiádu provázela řada pozitivních i negativních emocí. Ale z hlediska marketingové komunikace byla olympiáda v Soči nepochybně inovativní, unikátní a efektivní. Cílem práce je analýza marketingových a komunikačních strategií olympiády 2014 v Soči a návrh zlepšení …víceAbstract:
The Master Thesis deals with different forms of communication during Winter Olympic games in Sochi, which took place from 7 to 23 February 2014. The Olympic games were accompanied by a lot of positive and negative opinions. But undoubtedly Games were innovative and effective from a marketing communication perspective. The aim of this thesis is to analyse marketing and communication strategies of Olympic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 12. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/58437
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2014
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/58437
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Gymnázia olympijských nadějí České Budějovice
Kateřina Lundáková -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová strategie firmy Procter & Gamble
Michala Centnerová -
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková -
Zimní olympijské hry 2014 v Sochi - cíl českých návštěvníků
Jan Linha -
Marketing Management and marketing planning
Kristina Zhitnova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Moderní marketingové trendy a jejich využití na Zimních olympijských hrách v Soči
Jana Piterková