Kateřina CHMELOVÁ
Bachelor's thesis
Komunikační mix ve vybrané organizaci
The communication mix in the chosen organization
Abstract:
Má bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem organizace Klubu kultury v Uherském Hradišti (dále jen KKUH). Obsahem této bakalářské práce je zjistit současný stav a nabízet nové možnosti v oblasti marketingové komunikace. Teoretická část se zabývá přiblížení jednotlivých prvků komunikačního mixu a SWOT analýzou. Praktická část vysvětluje charakteristiku Klubu kultury, analyzuje současný stav komunikačního …moreAbstract:
My thesis deals with the communication mix of Culture Club in Uherské Hradiště (then only KKUH). The content of this work is to make the monitoring of currect KKUH situation and to come with proposal of new opportunities in marketing comunication. The theo-retical part deals with individual elements of communication mix and SWOT analysis. The practical part explains the characteristics of the Culture …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2011
Identifier:
21029
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
CHMELOVÁ, Kateřina. Komunikační mix ve vybrané organizaci. Uherské Hradiště, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Logistics and Crisis ManagementBachelor programme / field:
Economics and Management / Logistics and Management
Theses on a related topic
-
Role public relations v komunikačním mixu organizací
Šárka Kosková -
Public relations nástroj pro podporu prodeje výrobků a služeb ve společnosti XY
Magdalena Hanáková -
Návrh Public Relations pro společnost ŠKODA PARS a.s. (skupina ŠKODA GROUP)
Zdeněk Šlésinger -
Podpora projektu ve smyslu Public relations
Vítězslav Jiroš -
Souvislost public relations a fundraisingu u neziskových organizací
Alena Zdvihalová -
Public relations jako hlavní metoda podpory fundraisingu neziskových organizací
Veronika Dávidová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Role public relations v marketingové komunikaci firmy Office Depot, s.r.o.
Jan Švarc