Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace – Bc. Yulia Shmakova
Bc. Yulia Shmakova
Bakalářská práce
Důvěra veřejnosti v prostředky marketingové komunikace
Public confidence in the means of marketing communication
Anotace:
Práce je zaměřena na problematiku důvěry veřejnosti k prostředkům masové komunikace. V prvé části práce je provedena rešerše základní literatury pro potřeby vymezení pojmů důvěra a veřejnost. Práce se v další části věnuje problematice důvěry sdělování v rámci sociálních sítí. Speciálně se soustřeďuje na znalost, obsah a důvěru prostředků crowdfundingové kampaně “Kickstarter”. Součástí práce je stručné …víceAbstract:
The work is to be aimed at the issue of public trust resources to mass communication. In the first elements of the work is carried out a search for basic literature needs definitions of terms and the public trust. The work in the next section addresses issues confidence communication in social networks. Specially focuses on knowledge, content and trust funds crowdfundingové campaign "kickstarter". …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/o5cao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2015
- Vedoucí: prof. Ing. František Zich, DrSc.
- Oponent: prof. PhDr. Petr Matějů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Opportunity for everyone? The issues regarding the relationship between financial and social capital of international students
Vendula POKORNÁ -
Sport Marketing and Its Social Implications
Oleksandr Reshetar -
Competitive Online Gaming and Its Relationship With The Perception Of One's Subjective Satisfaction With Social Life
Lukáš Michele -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Komunikace crowdfundingových projektů
Veronika Sotáková -
Marketingová komunikace crowdfundingových kampaní studentských filmů UTB
Petr Fojtík -
Role komunikace crowdfundingových projektů
Barbora Mikolášová -
Komunikace herních crowdfundingových projektů na platformě Kickstarter.com
Michal Výskala