Adaptace inovací pro věrnostní klub Hollandia Karlovy Vary s.r.o – Adam Karlík
Adam Karlík
Bakalářská práce
Adaptace inovací pro věrnostní klub Hollandia Karlovy Vary s.r.o
Adaptation of innovations for the loyalty club Hollandia Karlovy Vary s.r.o
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá věrnostním klubem společnosti Hollandia Karlovy Vary s.r.o. Cílem této práce je zhodnocení vnímání věrnostního klubu Hollandia z pohledu členů klubu. To povede k větší spokojenosti členů a může to přilákat i nové členy. Teoretická část se zaměřuje na věrnostní programy, loajalitu a věrnost zákazníků. V metodologické části jsou definovány dvě výzkumné otázky, které mají pomoci …víceAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the loyalty club of company Hollandia Karlovy Vary s.r.o. The goal of this work is to evaluate the perception of the loyalty club Hollandia from the perspective of club members.. This will lead to loyalty club member’s higher satisfaction and can attract new members. The theoretical part focuses on loyalty programs and customer loyalty. The methodological part defines …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83617
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2021
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Jan Škoda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová