Adaptace inovací pro věrnostní klub Hollandia Karlovy Vary s.r.o – Adam Karlík
Adam Karlík
Bachelor's thesis
Adaptace inovací pro věrnostní klub Hollandia Karlovy Vary s.r.o
Adaptation of innovations for the loyalty club Hollandia Karlovy Vary s.r.o
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá věrnostním klubem společnosti Hollandia Karlovy Vary s.r.o. Cílem této práce je zhodnocení vnímání věrnostního klubu Hollandia z pohledu členů klubu. To povede k větší spokojenosti členů a může to přilákat i nové členy. Teoretická část se zaměřuje na věrnostní programy, loajalitu a věrnost zákazníků. V metodologické části jsou definovány dvě výzkumné otázky, které mají pomoci …moreAbstract:
The bachelor’s thesis deals with the loyalty club of company Hollandia Karlovy Vary s.r.o. The goal of this work is to evaluate the perception of the loyalty club Hollandia from the perspective of club members.. This will lead to loyalty club member’s higher satisfaction and can attract new members. The theoretical part focuses on loyalty programs and customer loyalty. The methodological part defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83617
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2021
- Supervisor: Marcela Zamazalová
- Reader: Jan Škoda
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83617
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Lenka Skálová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků
Andrea Skopalová -
Vernostný program spoločnosti Accor a jeho prínosy v praxi
Deana Gieratová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová