Měření spokojenosti návštěvníků knihovny – Barbora Hankeová
Barbora Hankeová
Diplomová práce
Měření spokojenosti návštěvníků knihovny
Customer Satisfaction Measurement of the Library
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na měření spokojenosti návštěvníků Moravskoslezské vědecké knihovny v Ostravě. Cílem bylo pomocí marketingového výzkumu zjistit, jak jsou návštěvníci spokojeni s knihovnou a s portfoliem nabízených služeb. Dílčím cílem bylo zjistit, zda návštěvníkům v knihovně schází nějaké služby a případně jaké. Vyhodnocení probíhalo na základě dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo …víceAbstract:
This master's thesis is focused on measuring the satisfaction of visitors of the Moravian-Silesian Scientific Library in Ostrava. The aim was to use marketing research to determine how satisfied visitors are with the library and the portfolio of services offered. A sub-objective was to find out if there are any services that visitors feel are lacking in the library, and if so, what those services are …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149353
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2023
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Politický marketing a volební kampaně v ČR
Karolína Šašková -
Analýza využívání knihovnicko-informačních služeb a prostor Studijní a vědecké knihovny v Hradci Králové studenty vysokých škol
Veronika Křepinská -
Vybraná oblast Plzeňského kraje pohledem návštěvníků - spokojenost, kvalita služeb
Lenka TRCHOVÁ