Možnosti využití počítačových her při výuce – Petra GRAUEROVÁ
Petra GRAUEROVÁ
Bakalářská práce
Možnosti využití počítačových her při výuce
Možnosti využití počítačových her na základních a středních školách
Computer Games in Education
Anotace:
Statistika a analýza kvantitativní metody orientačního průzkumu "Využití počítačových her na základních a středních školách". Analyzuje výsledky dotazníkového šetření, adresovaného učitelům na školách v České republice. Stanovuje cíle výzkumných problémů v souvislosti s výzkumnými otázkami průzkumu. Prezentuje nasbíraná data k typu školských zařízení, které jsou účastníky průzkumu, používání počítačových …víceAbstract:
Statistics and analysis of a quantitative orientation survey method "Utilization of Computer Games in Primary and Secondary Schools". It sets the objectives of research problems related to the research questions of the survey. It analyzes the results of a questionnaire survey, addressed to teachers in schools in the Czech Republic. It presents the collected data on the type of school facilities that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GRAUEROVÁ, Petra. Možnosti využití počítačových her při výuce. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Prevence a zvládání stresu u žáků základních škol: Návrh metodického materiálu a informačních letáků a plakátů
Tereza Skalská -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Názory žáků 6. a 7. tříd k tělesné výchově a sportu v České republice, Dánsku a Německu
Pavel Mikšík -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Šikana jako projev násilného chování a její prevence (z pohledu žáků a studentů základních a středních škol)
Klára Pipková -
Sinice a řasy ve výuce a využití makroskopických sinic a řas při výuce na základních a středních školách
Aneta FLEKALOVÁ -
Autoevaluace mateřské školy v oblasti spolupráce rodiny a školy
Pavla Harangozó -
Spolupráce mateřské školy a rodiny v rámci přípravy dítěte na vstup do základní školy
Kateřina Ferkovičová