Tomáš Okřina

Bachelor's thesis

Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti

Social networking as a social-pedagogical phenomenon of postmodern society
Abstract:
Způsob, jakým každodenně zasahují internetové sociální sítě do naších životů, se jejich vývojem za několik posledních let výrazně změnil. Se stoupající dostupností internetu a klesající tržní cenou komunikačních prostředků, došlo k rapidnímu nárůstu počtu uživatelů těchto sítí. Společně s vytvářením virtuálního světa uvnitř nekonečného kyberprostoru se začaly vyvíjet novodobé patologie související …more
Abstract:
The way Internet-based social networks daily influence our lives has changed significantly over the past few years, particularly due the these networks' evolution. The Internet has become more available and the market price of communication means has dropped. That led to a rapid increase in the number of social network users. Together with the creation of a virtual world within the infinite cyber space …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2016
Accessible from:: 29. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Miloslav Jůzl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Okřina, Tomáš. Sociální sítě jako sociálně-pedagogický fenomén postmoderní společnosti. Brno, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe