Bc. Tomáš Kolinger

Master's thesis

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.

Implementation of methodology of Customer Relationship Management in an Enterprise
Abstract:
Diplomová práce se zabývá implementací metodiky řízení vztahů se zákazníky. V závislosti na vývoji moderních tržních trendů se tato problematika stává čím dál tím více aktuální a stěžejní ve smyslu úspěchu a přežití v silně konkurenčně orientovaném prostředí. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická kompiluje dostupné teoretické poznatky v konceptu řízení vztahů se zákazníky …more
Abstract:
Diploma thesis deals with implementation of methodology customer relationship management in an enterprise. According to the evolution of modern market trends this issue have become even more actual and crucial in terms of success and survival in highly competitive environment. Thesis is divided in two parts, theoretical and practical. The first part compiles available theoretical knowledge of customer …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní