Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku. – Bc. Tomáš Kolinger
Bc. Tomáš Kolinger
Master's thesis
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku.
Implementation of methodology of Customer Relationship Management in an Enterprise
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá implementací metodiky řízení vztahů se zákazníky. V závislosti na vývoji moderních tržních trendů se tato problematika stává čím dál tím více aktuální a stěžejní ve smyslu úspěchu a přežití v silně konkurenčně orientovaném prostředí. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická kompiluje dostupné teoretické poznatky v konceptu řízení vztahů se zákazníky …viacAbstract:
Diploma thesis deals with implementation of methodology customer relationship management in an enterprise. According to the evolution of modern market trends this issue have become even more actual and crucial in terms of success and survival in highly competitive environment. Thesis is divided in two parts, theoretical and practical. The first part compiles available theoretical knowledge of customer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/alr6b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Experience as a Sustainable Source of Competitive Differentiation in the Age of Internet-Perspective of the Hotel Industry
Kryštof Luňák -
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Baumruk -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova