Adriana Vachková

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace neziskové organizace OBRAZ

Analysis of marketing communication of a non-profit organization OBRAZ
Anotace:
Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou komunikaci neziskové organizace OBRAZ – Obránci zvířat. Nejdříve bylo stanoveno několik výzkumných otázek a následně byla v teoretické části popsána historie marketingu, marketingová komunikace, nástroje komunikačního mixu, public relations, fundraising a také obecná charakteristika neziskových organizací. V praktické části byla popsána nezisková …více
Abstract:
The aim of the bachelor’s thesis is to analyze the marketing communication of the non-profit organization OBRAZ – Obránci zvířat. Firstly, several research questions were determined and after that, in the theoretical part, was described the history of marketing, marketing communication, tools of the communication mix, public relations, fundraising and general characteristics of non-profit organizations …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2022
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86573