Bc. Veronika Adamčíková

Master's thesis

Marketingová komunikační strategie restaurace

Marketing communication strategy of a restaurant
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu marketingové komunikace vybrané restaurace, výběr neefektivních postupů a návrh vhodnější komunikační strategie. V teoretické části bude představena marketingová komunikace, její nástroje a marketing služeb. Praktická část bude obsahovat sekundární výzkum na základě dostupných informací a dat a dále primární výzkum pro získání zpětné vazby od zákazníků ohledně …more
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate the state of marketing communication of a selected restaurant, identify ineffective practices, and propose a more suitable communication strategy. The teoretical part will introduce marketing communication, its tools and marketing of services. The practical part will include secondary research based on available information and data, as well as primary research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Žaneta Stránská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management