Marketingová komunikační strategie restaurace – Bc. Veronika Adamčíková
Bc. Veronika Adamčíková
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie restaurace
Marketing communication strategy of a restaurant
Abstract:
Cílem diplomové práce je zhodnocení stavu marketingové komunikace vybrané restaurace, výběr neefektivních postupů a návrh vhodnější komunikační strategie. V teoretické části bude představena marketingová komunikace, její nástroje a marketing služeb. Praktická část bude obsahovat sekundární výzkum na základě dostupných informací a dat a dále primární výzkum pro získání zpětné vazby od zákazníků ohledně …moreAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate the state of marketing communication of a selected restaurant, identify ineffective practices, and propose a more suitable communication strategy. The teoretical part will introduce marketing communication, its tools and marketing of services. The practical part will include secondary research based on available information and data, as well as primary research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/xucd7/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Reader: Mgr. Žaneta Stránská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ADAMČÍKOVÁ, Veronika. \textit{Marketingová komunikační strategie restaurace}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/jkb87g/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Marketingová komunikace restaurace
Helena Sadová -
Eventová strategie společnosti Showdown
Kateřina Neužilová