Jana NEHYBOVÁ

Bakalářská práce

Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice

Marketing communication of the leisure area Heipark Tošovice
Anotace:
Cílem studie bylo analyzovat marketingovou komunikaci celoročního volnočasového areálu Heipark Tošovice ve vztahu k potenciálním zákazníkům a s ohledem na specifika nabídky služeb v letní a zimní sezóně. Pro analýzu marketingové komunikace volnočasového areálu byla využita SWOT analýza a metoda dotazníkového sběru dat nestandardizovaným dotazníkem. Před zveřejněním dotazníku byl proveden předvýzkum …více
Abstract:
The aim of the study was to analyse the marketing communication of the year-round leisure area Heipark Tošovice towards potential customers, also by taking into consideration the specifics of the services offered in summer and winter seasons. SWOT analysis and the method of questionnaire data collection by a non-standardized questionnaire were used for the analysis of the marketing communication of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEHYBOVÁ, Jana. Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta