Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice – Jana NEHYBOVÁ
Jana NEHYBOVÁ
Bakalářská práce
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Marketing communication of the leisure area Heipark Tošovice
Anotace:
Cílem studie bylo analyzovat marketingovou komunikaci celoročního volnočasového areálu Heipark Tošovice ve vztahu k potenciálním zákazníkům a s ohledem na specifika nabídky služeb v letní a zimní sezóně. Pro analýzu marketingové komunikace volnočasového areálu byla využita SWOT analýza a metoda dotazníkového sběru dat nestandardizovaným dotazníkem. Před zveřejněním dotazníku byl proveden předvýzkum …víceAbstract:
The aim of the study was to analyse the marketing communication of the year-round leisure area Heipark Tošovice towards potential customers, also by taking into consideration the specifics of the services offered in summer and winter seasons. SWOT analysis and the method of questionnaire data collection by a non-standardized questionnaire were used for the analysis of the marketing communication of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
NEHYBOVÁ, Jana. Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Karel Rouček -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Klára Babáková -
Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb
Otakar ZÁRUBA -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Socioekonomický status rodiny a pohybová aktivita dětí
Dominik ŠINDLER -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková