Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice – Jana NEHYBOVÁ
Jana NEHYBOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice
Marketing communication of the leisure area Heipark Tošovice
Abstract:
Cílem studie bylo analyzovat marketingovou komunikaci celoročního volnočasového areálu Heipark Tošovice ve vztahu k potenciálním zákazníkům a s ohledem na specifika nabídky služeb v letní a zimní sezóně. Pro analýzu marketingové komunikace volnočasového areálu byla využita SWOT analýza a metoda dotazníkového sběru dat nestandardizovaným dotazníkem. Před zveřejněním dotazníku byl proveden předvýzkum …moreAbstract:
The aim of the study was to analyse the marketing communication of the year-round leisure area Heipark Tošovice towards potential customers, also by taking into consideration the specifics of the services offered in summer and winter seasons. SWOT analysis and the method of questionnaire data collection by a non-standardized questionnaire were used for the analysis of the marketing communication of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NEHYBOVÁ, Jana. Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Physical Education and Sport / Recreology
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingové komunikace společnosti About You
Lucie RUSNÁKOVÁ -
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Karel Rouček -
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Klára Babáková -
Analýza marketingové komunikace pohybového studia 4pohyb
Otakar ZÁRUBA -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Ludvík Děcký -
Analýza marketingové komunikace zvolené sportovní akce
Denisa BARTOŠOVÁ -
Socioekonomický status rodiny a pohybová aktivita dětí
Dominik ŠINDLER -
Pohybová aktivita dětí ve státní mateřské škole, v mateřské škole s alternativním zaměřením a v dětské skupině s prvky Montessori
Marie Menšíková