Jana NEHYBOVÁ

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice

Marketing communication of the leisure area Heipark Tošovice
Abstract:
Cílem studie bylo analyzovat marketingovou komunikaci celoročního volnočasového areálu Heipark Tošovice ve vztahu k potenciálním zákazníkům a s ohledem na specifika nabídky služeb v letní a zimní sezóně. Pro analýzu marketingové komunikace volnočasového areálu byla využita SWOT analýza a metoda dotazníkového sběru dat nestandardizovaným dotazníkem. Před zveřejněním dotazníku byl proveden předvýzkum …more
Abstract:
The aim of the study was to analyse the marketing communication of the year-round leisure area Heipark Tošovice towards potential customers, also by taking into consideration the specifics of the services offered in summer and winter seasons. SWOT analysis and the method of questionnaire data collection by a non-standardized questionnaire were used for the analysis of the marketing communication of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Gabriela Cieslarová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEHYBOVÁ, Jana. Marketingová komunikace volnočasového areálu Heipark Tošovice. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta