Bc. Pavlína Knotková

Master's thesis

Regulace klamavé reklamy

Regulation of a false advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou celkového stavu klamavé reklamy v současném legislativním vymezení České republiky. Cílem práce bylo analyzovat formy klamavé reklamy. Práce se dále zabývá možnými způsoby její regulace a možnými právními úpravami, které by vedly k většímu omezení tohoto druhu reklamy.V práci jsou rozebrány některé konkrétní případy klamavé reklamy a nekalých praktik, které se vyskytují …viac
Abstract:
This thesis alanyzes the overall condition of misleading advertising in the current legislative definition of the Czech Republic.The objective of the thesis was to analyze the forms of misleading advertising.The thesis also follow up the possible ways of its regulation and possible legal arrangements that would lead to greater restrictions of this type of advertising. In this thesis are analyzed some …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
  • Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
  • Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication

Práce na příbuzné téma

Všechny práce