Bc. Pavlína Knotková
Master's thesis
Regulace klamavé reklamy
Regulation of a false advertising
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou celkového stavu klamavé reklamy v současném legislativním vymezení České republiky. Cílem práce bylo analyzovat formy klamavé reklamy. Práce se dále zabývá možnými způsoby její regulace a možnými právními úpravami, které by vedly k většímu omezení tohoto druhu reklamy.V práci jsou rozebrány některé konkrétní případy klamavé reklamy a nekalých praktik, které se vyskytují …viacAbstract:
This thesis alanyzes the overall condition of misleading advertising in the current legislative definition of the Czech Republic.The objective of the thesis was to analyze the forms of misleading advertising.The thesis also follow up the possible ways of its regulation and possible legal arrangements that would lead to greater restrictions of this type of advertising. In this thesis are analyzed some …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 7. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/j20hz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 8. 2014
- Vedúci: JUDr. Radim Pastrňák, Ph.D.
- Oponent: JUDr. Stanislav Sviták, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Regulace klamavé reklamy
Kamila Konárková -
Regulace klamavé reklamy
Kateřina Kysučanová -
Regulace reklamy v české a evropské judikatuře
Zuzana Gajdůšková -
Problematika klamavé reklamy v České republice
Kateřina Matušková -
Právní regulace reklamy
Lucie Sirůčková -
Regulace reklamy
Jan Mandzák -
Regulace reklamy na internetu
Michaela Kytková -
Právní regulace reklamy a nekalé soutěže v odvětví on-line marketingu
Miloslav TICHÝ