Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru – Ladislav Gabriel
Ladislav Gabriel
Master's thesis
Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru
Corporate giving as a sign of cooperation of commercial and non-profit sector
Abstract:
Diplomová práce "Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru" se zabývá problematikou firemní filantropie, která je jednou z oblastí společenské odpovědnosti firem a lze ji chápat jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru. Práce vysvětluje a popisuje základní pojmy související s neziskovým a komerčním sektorem, a firemní filantropií. Dále analyzuje v regionu …moreAbstract:
The thesis "Corporate giving as an expression of cooperation between the commercial and non-profit sector" deals with the corporate philanthropy, which is one of the areas of corporate social responsibility and can be seen as an expression of cooperation between the commercial and nonprofit sectors. The work describes and explains the basic concepts associated with the non-profit and commercial sector …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavla Varvažovská
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GABRIEL, Ladislav. \textit{Firemní dárcovství jako projev spolupráce komerčního a neziskového sektoru}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2015. Available from: https://theses.cz/id/jkyd02/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights