Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka – Bc. Zuzana KLÍMOVÁ
Bc. Zuzana KLÍMOVÁ
Diplomová práce
Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka
Implementing Formative Assessment in English Language Instruction
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení do hodin anglického jazyka. Teoretická část vysvětluje hodnocení jako takové a vysvětluje rozdíl mezi sumativním a formativním hodnocením. Vyzdvihuje formativní hodnocení a jeho pozitivní vliv na zlepšení učebního procesu. Nejvíce však poukazuje na důkazy o učení, které formativní hodnocení nabízí. V praktické části je popsán akční výzkum …víceAbstract:
This thesis deals with implementing formative assessment in English instruction. The theoretical part explains the difference between summative and formative assessment. It describes areas of formative assessment and approaches leading to informed action for the teacher. The practical part explains the action research conducted at elementary school. It tested fourteen formative assessment strategies …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KLÍMOVÁ, Zuzana. Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství výchovy ke zdraví pro základní školy a Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Ján Štefančík -
Pojetí slovního hodnocení a hodnocení známkou na 1 stupni ZŠ
Monika WRÓBLEWSKÁ -
Hodnocení žáků na 2. stupni základní školy v současné praxi
Karolína Čápová -
Subjektivní teorie učitelů o podpoře žáků v procesu učení
Tereza Kybová