Bc. Zuzana KLÍMOVÁ

Master's thesis

Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka

Implementing Formative Assessment in English Language Instruction
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tématem zavádění formativního hodnocení do hodin anglického jazyka. Teoretická část vysvětluje hodnocení jako takové a vysvětluje rozdíl mezi sumativním a formativním hodnocením. Vyzdvihuje formativní hodnocení a jeho pozitivní vliv na zlepšení učebního procesu. Nejvíce však poukazuje na důkazy o učení, které formativní hodnocení nabízí. V praktické části je popsán akční výzkum …viac
Abstract:
This thesis deals with implementing formative assessment in English instruction. The theoretical part explains the difference between summative and formative assessment. It describes areas of formative assessment and approaches leading to informed action for the teacher. The practical part explains the action research conducted at elementary school. It tested fourteen formative assessment strategies …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2023
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Mgr. Gabriela Klečková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KLÍMOVÁ, Zuzana. Zavádění formativního hodnocení do výuky anglického jazyka. Plzeň, 2023. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

University of West Bohemia

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Lower Secondary School Teacher Training / Lower Secondary School Teacher Training in Health Education and Lower Secondary School Teacher Training in the English Language