Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování – Karolína Lisztwanová
Karolína Lisztwanová
Master's thesis
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
Analysis of the perception of in-store communication of Albert Česká republika, s.r.o. by its customers and its influence on purchasing decisions
Abstract:
Diplomová práce se zabývá in-store komunikací maloobchodního řetězce Albert Česká republika s.r.o. Tato práce si klade za cíl zjistit, jak zákazníci této společnosti vnímají její in store komunikaci a jaký má vliv na jejich nákupní rozhodování. Na základě dat získaných prostřednictvím analýzy stávající in store komunikace, konkurenční analýzy a dotazníkového šetření byly identifikovány určité oblasti …moreAbstract:
The thesis deals with in-store communication of the retail chain Albert Česká republika s.r.o. The aim of this thesis is to find out how customers of this company perceive its in-store communication and what influence it has on their purchasing decisions. Based on data obtained through analysis of the existing in-store communication, competitive analysis and questionnaire survey, certain areas in which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92405
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Jitka Volfová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LISZTWANOVÁ, Karolína. \textit{Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/jl3qxk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92405
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Význam nástrojů podpory prodeje v in-store marketingové komunikaci
Alžběta Lyková -
Efektivita in-store marketingu
Gabriela Turková -
Analýza in-storové komunikace u promovaných produktů společnosti Nestlé ČR, s.r.o.
Simona Berková -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
E-store a distribuční marketingová komunikace budoucnosti v oblasti moderního trhu
Tomáš Kropáč -
Optimalizace in store komunikace v obchodním řetězci Ahold
Jiří Vejmelka