The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning – Bc. Alžběta VÉVODOVÁ
Bc. Alžběta VÉVODOVÁ
Diplomová práce
The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
The effect of motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the effects of motivational elements on the course of English language learning at lower secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part briefly introduces the elements of classroom management, lesson planning and motivation. The research questions are targeted at using motivational elements in English language lessons and their effect on …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv motivačních prvků na průběh výuky v hodinách anglického jazyka na 2.stupni základních škol v České republice. Teoretická část uvádí principy řízení výuky, přípravy hodiny a začlenění motivačních elementů do výuky. Výzkumné otázky jsou zaměřeny na používání motivačních prvků ve výuce anglického jazyka a na jejich vliv na žáky. Výstupy výzkumu jsou uvedeny a analyzovány …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 6. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ondřej Duda
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VÉVODOVÁ, Alžběta. \textit{The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/jl5x2b/.
Jak správně citovat práci
VÉVODOVÁ, Alžběta. The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství základů společenských věd a občanské výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Motivační a demotivační prvky odměny v hodnocení žáků ve výuce anglického jazyka
Pavla JIRKŮ -
Kreativní aktivity jako motivační prvek při výuce anglického jazyka
Nikola JANČIOVÁ -
Tvorba anglického školního časopisu a jeho využití jako podpůrný a motivační prvek k výuce anglického jazyka na ZŠ.
Hana BABÁČKOVÁ -
Kritická místa přípravy učitelů cizích jazyků v oblastech plánování hodiny a řízení třídy
Eliška POKORNÁ -
Využití korespondence jako motivace pro středoškolskou výuku literatury
Zuzana Sehnalová -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Povaha zpětné vazby poskytované učitelem žákům ve výuce anglického jazyka na 2. stupni ZŠ.
Adéla Hamplová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses jl5x2b jl5x2b/2
4. 6. 2021
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
5. 6. 2021