The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning – Bc. Alžběta VÉVODOVÁ
Bc. Alžběta VÉVODOVÁ
Master's thesis
The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
The effect of motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to evaluate the effects of motivational elements on the course of English language learning at lower secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part briefly introduces the elements of classroom management, lesson planning and motivation. The research questions are targeted at using motivational elements in English language lessons and their effect on …moreAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na vliv motivačních prvků na průběh výuky v hodinách anglického jazyka na 2.stupni základních škol v České republice. Teoretická část uvádí principy řízení výuky, přípravy hodiny a začlenění motivačních elementů do výuky. Výzkumné otázky jsou zaměřeny na používání motivačních prvků ve výuce anglického jazyka a na jejich vliv na žáky. Výstupy výzkumu jsou uvedeny a analyzovány …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 6. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ondřej Duda
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VÉVODOVÁ, Alžběta. \textit{The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Education. 2021. Available from: https://theses.cz/id/jl5x2b/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
VÉVODOVÁ, Alžběta. The Effect of Motivation at the beginning of the lesson on the course of English language learning. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teaching at Higher Secondary School / UAJ-USV
Theses on a related topic
-
Motivační a demotivační prvky odměny v hodnocení žáků ve výuce anglického jazyka
Pavla JIRKŮ -
Kreativní aktivity jako motivační prvek při výuce anglického jazyka
Nikola JANČIOVÁ -
Kritická místa přípravy učitelů cizích jazyků v oblastech plánování hodiny a řízení třídy
Eliška POKORNÁ -
Přechod žáků z 1. na 2. stupeň základní školy z pohledu žáka a učitele
Terezie Brzobohatá
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Folders
Files
MARKLOVÁ, E.
5/6/2021