Marketingový plán pro poloprofesionální sportovní klub – Bc. Zdeněk Šturma
Bc. Zdeněk Šturma
Master's thesis
Marketingový plán pro poloprofesionální sportovní klub
Marketing plan for semi-profesional sport club
Anotácia:
Předmětem diplomové práce jsou návrhy k marketingovému plánu poloprofesionálního fotbalového klubu. V teoretické části jsou zpracovány informace z oblasti marketingu sportovních organizací. Praktická část se zaměřuje na řešení situace ve fotbalovém klubu FK Hodonín. Na základě sesbíraných informací jsou navrženy možnosti marketingu.Abstract:
The subject of the diploma thesis is the proposals for the marketing plan of the semi-professional football club. The theoretical part concentrates on the field of marketing of sport organizations. The practical part focuses on the solution of the situation in the football club FK Hodonín. Based on the collected information marketing options are proposed.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hk3g3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2017
- Vedúci: Ing. Filip Hrůza
- Oponent: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasaryk University
Faculty of Sports StudiesMaster programme / odbor:
Physical Education and Sport / Management in Sport
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový plán vybraného sportovního klubu/ Marketingový plán sportovního klubu SK Kometa Prah
Viktor Mravčík -
Marketingový plán sportovního programu ZČU pod značkou Western Stars
Nikol HÄRTELOVÁ -
Marketingový plán Sportovního Centra Kasalka s.r.o.
Tereza Racková -
Návrh marketingového plánu sportovní organizace
David Sládeček -
Hodnoceni somatického stavu u hráčů staršího školního věku FK Hodonín
Igor PETRÁK