Sebehodnocení žáků 2. ročníku základní školy – Mgr. Eva Kalinová
Mgr. Eva Kalinová
Bachelor's thesis
Sebehodnocení žáků 2. ročníku základní školy
Pupils' Self-assessment of the 2nd Grade of Primary School
Anotácia:
Sebehodnocení žáka je velmi důležitou složkou výchovně vzdělávacího procesu. Společně s hodnocením učitele tvoří komplexní průběh rozvíjejícího školního hodnocení, jehož cílem je především formovat osobnost žáka a vést ho k autoregulaci v procesu učení. Tato bakalářská diplomová práce se zaměřuje na sebehodnocení žáka, které není utvářeno jen vlastním hodnocením žáka samého a hodnotícími výroky učitele …viacAbstract:
Pupil's self-assessment is a very important part of the educational process. Pupil's self-evaluation together with teacher evaluation forms an overall course of school evaluation development, which primarily aims to shape the pupil's personality and lead him to self-regulation of learning. This bachelor thesis focuses on the pupil's self- evaluation, which is not only formed by the pupil's own assessment …viacKľúčové slová
hodnocení funkce hodnocení typy hodnocení formativní hodnocení formy hodnocení sebehodnocení mladší školní věk self-efficacy evaluation/assessment function of assessment types of assessment formative assessment forms of assessment self-evaluation/self-assessment primary school age children
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/cnff3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2020
- Vedúci: Mgr. Martin Majcík
- Oponent: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
-
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Evaluation of different types of vermicompost by the assessment of microbial enzymatic activities
Hana Taušnerová -
Assessment of speaking in the primary classroom
Jana Matoušková -
HODNOCENÍ INHIBIČNÍ FUNKCE A ONLINE ŘÍZENÍ POHYBU DĚTÍ MLADŠÍHO ŠKOLNÍHO VĚKU
Filip ŠINCL