Marek NEŠPOR

Bachelor's thesis

Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy

Analysis of BETTER MARKETING´s customer segments, forecast of Internet advertising development
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je definování a analyzování zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING s.r.o. Zaměřuji se na nalézání souvislostí mezi uživateli internetu, vývojem internetové reklamy a firemními produkty, v této velmi mladé a dynamicky se vyvíjející společnosti. Pokouším se předvídat a minimalizovat rizika spojená s vývojem internetové reklamy. Veškerá doporučení musí vést k celkovému …more
Abstract:
The aim of my bachelor thesis is defining and analysing particular customer segments for Better Marketing Ltd. I focus on finding relations among Internet users, Internet advertising development and company products, in this very young and dynamically developing company. I try to predict and minimalize risks connected with Internet advertising development. All recommendations should lead to company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier: 4715

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 1. 2007
  • Supervisor: Martin Kupka

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NEŠPOR, Marek. Analýza zákaznických segmentů společnosti BETTER MARKETING, odhad vývoje sektoru internetové reklamy. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 08. 12. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.