Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov – Jana Zábrodská
Jana Zábrodská
Bakalářská práce
Marketingová strategie nové televizní stanice TV Barrandov
Marketing strategy of a new television station TV Barrandov
Anotace:
Bakalářská práce popisuje marketingovou strategii nové digitální televize, která vstoupila na televizní trh počátkem roku 2009. První část práce se věnuje teoretickému popisu marketingové strategie a českému televiznímu trhu. Druhá část představuje marketingovou strategii TV Barrandov a vyhodnocení průzkumu vnímání televize po třech měsících jejího vysílání. Poznatky praktické části pak shrnuje provedená …víceAbstract:
Bachelor's thesis describes a marketing strategy of a new digital television station, which entered to the television market at the beginning of 2009. The first part of the work deals with the theoretical description of the marketing strategy and the Czech television market. The second part describes marketing strategy of TV Barrandov and interprets the results of the television survey after three …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/14009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: Ondřej Pešek
- Oponent: Markéta Procházková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/14009
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza digitální marketingové strategie vybrané společnosti
Jesika Liptáková -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Event marketingová strategie digitální agentury Taste
Nikola Bartošová -
Marketingová strategie pro digitální marketingovou agenturu
Šárka Müllerová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová -
Marketingová strategie podniku
Radek Boháč -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler -
Marketingová strategie maloobchodní společnosti
Dominik Molinek