Online marketing v mezinárodním prostředí – Bc. Filip Pavlíček
Bc. Filip Pavlíček
Bakalářská práce
Online marketing v mezinárodním prostředí
Online marketing in international environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro vstup značky Loklok na rakouský trh. Cílem práce je identifikovat efektivní marketingové kanály a formy komunikace, které by pomohly oslovit cílovou skupinu rakouských spotřebitelů. V teoretické části jsou představeny klíčové principy digitálního marketingu, behaviorální aspekty spotřebitele a specifika mezinárodního trhu. Praktická …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on the design of an online marketing strategy for the launch of the Loklok brand in the Austrian market. The aim of the thesis was to identify effective marketing channels and communication formats to reach Austrian consumers. The theoretical part covers key principles of digital marketing, consumer behavior and international market specifics. The practical part is based …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e3hvx/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Nastavení komunikační kampaně v digitálním
Adam Folprecht -
Sociolinguistics of communication in English - selected aspects
Anastasiia Chobotar -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Violetta Bobryk -
Optimalizace online kampaní ve vybrané firmě
Matěj Šimeček -
Proměna ideálu ženské krásy v současných online reklamních kampaních
Romana Bocková -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová