Bc. Filip Pavlíček

Bakalářská práce

Online marketing v mezinárodním prostředí

Online marketing in international environment
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem online marketingové strategie pro vstup značky Loklok na rakouský trh. Cílem práce je identifikovat efektivní marketingové kanály a formy komunikace, které by pomohly oslovit cílovou skupinu rakouských spotřebitelů. V teoretické části jsou představeny klíčové principy digitálního marketingu, behaviorální aspekty spotřebitele a specifika mezinárodního trhu. Praktická …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the design of an online marketing strategy for the launch of the Loklok brand in the Austrian market. The aim of the thesis was to identify effective marketing channels and communication formats to reach Austrian consumers. The theoretical part covers key principles of digital marketing, consumer behavior and international market specifics. The practical part is based …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Dušan Mladenovič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management